niedziela, 21 lutego 2016

#3 My desing │ Hejt

Witajcie kochani! Chciałabym poruszyć pewny temat, a mianowicie poniżanie,hejtowanie. Każdy chyba zna osobę, która na co dzień tego doświadcza. Ludzie, którzy hejtują myślą, że dzięki temu coś zdobywają, że są lepsi. Tak na prawdę poniżając, hejtując innych pokazują, że nie mają swojego życia i, że ich życie jest nudne oraz zazdroszczą sukcesu drugiego człowieka. To nie znaczek (nike,puma,adidas,reebok itd) na naszych bluzkach, bluzach, spodniach, butach pokazuje kim jesteśmy. Każdy ma swój styl i każdy ma prawo do swojego zdania, wyboru, poczucia stylu.
Pamiętajcie, żeby nigdy nie słuchać tego kto co u was mówi. Żyjcie swoim życiem i cieszcie się nim. Pamiętajcie aby zawsze realizować swoje marzenia oraz żyć swoim stylem. :) 






                Bluza- Tally Weijl  Basketball- Wish.com  Spodnie- Olika
Spódniczka w bandankę- Takko Sweter- Kik  zwykła bluzka na ramiączka



Niedawno miałam sytuację, że byłam hejtowana. Zaczęło się od tego, że zmieniłam nazwisko na facebook'u i przez to byłam hejtowana prawie przez 1,5 roku. W końcu nie wytrzymałam i powiedziałam o tym rodzicom oraz poszłam do pedagoga, ponieważ było coraz gorzej. Dla mnie to jest żałosne, że będąc w drugiej, trzeciej gimnazjum hejtować za zmienienie nazwiska na facebook'u. Ale niestety nic nie poradzimy na to, że niektórzy ludzie mają aż takie nudne życia i wolą zajmować się cudzymi życiami. Pisząc tego posta dla was, chciałabym wam przekazać żebyście nie przejmowali się ludźmi, którzy was hejtują. Jeśli jest to coś poważniejszego nie bójcie się powiedzieć o tym rodzicom, pedagogowi szkolnemu. Uwierzcie, że wam ulży i będziecie mieli spokój, ja po takim czasie powiedziałam i mam teraz spokój niby drobnostka, ale było źle. Jesteście silni wierzę, że wam się uda to pokonać i olać jak najwięcej hejterów!


A wy macie/mieliście sytuację, w której jesteście/byliście poniżani, hejtowani?
Jeśli tak możecie się podzielić tym w komentarzu jak sobie z tym radzicie/ poradziliście. Jeśli nie chcecie i wolicie napisać prywatnie to proszę pisać na adres E-mail: santini00@wp.pl
Snapchat: santinishion


Pozdrawiam, serdecznie. :* 








4 komentarze:

  1. Świetny post ♥ masz rację z tym hejtowaniem, że ludzie nie ma mają swojego życia... czekam na więcej świetnych postów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo kochana ♥ U niektórych to chyba się nigdy nie zmieni. :/

      Usuń
  2. super post! Sliczna jesteś zapraszam również
    http://moj-styl-moja-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) Z przyjemnością odwiedzę twojego bloga. :)

      Usuń