wtorek, 2 lutego 2016

#1 My designs

Moje początki bloga były takie, że wstawiałam stylizacje, które mnie inspirowały. Więc nadszedł wreszcie czas, żeby wstawić coś od siebie. ♥ 

Zapraszam! ♥









            Torebka- Olika (ja mam czarną).  Pilnie potrzebowałam torebki czarnej, nie miałam zbytnio czasu żeby chodzić po sklepach i szukać torebek, skoro sklep mam na przeciwko swojego domu... Urzekła mnie jej cena, więc tym bardziej postanowiłam ją zakupić. :)

Kamizelkę znajdziecie praktycznie wszędzie, moja jest już stara.

Sweter- Yups: jest już niedostępny, ponieważ kupowałam go jakiś czas temu, ale w wielu sklepach znajdziecie podobny. 

Spodnie- Olika
The End! ♥ 

W ciągu dnia nie może zabraknąć Sandry Lyng, uwielbiam jej piosenki. A szczególnie tą. ♥♥♥ 



               Do zobaczenia kochani! :* 

   


3 komentarze: